+31 (0)88•100 5 100Lokaal tarief
best free magento theme

Skip to Main Content »

Uw winkelwagen is (nog) leeg
Logo Thuiswinkel Waarborg

Reparatie

 

Bij ons vallen de reparaties onder de naam 'RMA'. Dit betekent Return Material Authorisation oftewel Retourneren Met Authorisatie. Dit betekent dat u (defecte) artikelen die binnen de garantie vallen terug mag sturen naar Computerkopen.nl. Een RMA procedure wordt opgezet voor een betere registratie en organisatie van retourzendingen.

Een RMA versturen

Afhankelijk van de gekozen garantie moet u het product naar ons toesturen, of zullen wij dit product laten afhalen door DHL. Indien u heeft gekozen voor een aanvullende ‘Pick-up & return service garantie’ kunt u een afhaal afspraak maken via onze Customer Support afdeling.

Afhankelijk van de verzending dient u het pakket met grote zorg te verpakken. Pakketten die niet goed zijn verpakt kunnen door ons niet aangenomen worden. Ook is het belangrijk de volgende documenten bij te voegen in het pakket:

-Het RMA formulier: Dit kunt u hier downloaden, printen en invullen

-Kopie van uw factuur

Al deze informatie treft u ook op het RMA formulier.

LET OP: Het pakket verstuurd naar ons distributiecentrum! Pakket welke verzonden worden naar onze postbus worden niet aangenomen.

Status van mijn RMA/reparatie

Heeft u een product ter reparatie aangeboden bij onze technische dienst, dan doen wij er alles aan om er zorg voor te dragen dat u uw computer of laptop weer zo spoedig mogelijk in huis heeft. In de meeste gevallen is dit binnen 7 werkdagen.

Statuswijzigingen

U kunt inloggen op uw account om de status van uw reparatie te bekijken. U treft deze reparatie onder het ordernummer van de oorspronkelijke bestelling! Zodra uw RMA pakket verzonden is zal de status wijzigen in 'aangeboden aan transportservice'. Deze laatste update ontvangt u ook per e-mail, dat is wel zo prettig! Heeft u geen account? In dat geval houden wij u op de hoogte per e-mail!

Heeft u nog vragen over uw reparatie, dan kunt u natuurlijk ook een email sturen naar support@computerkopen.nl. De klantvriendelijke medewerkers van de Customer Service zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden. Wij vragen u vriendelijk om uw ordernummer te vermelden in de e-mail.



pdf [Download hier het RMA formulier]